5. september

Känslorna går upp och ner.Det går inte bort, varför det är så svårt.Men har kommit till gränsen, var känner att jag kommer inte att klara ensamma.Måste söka hjälp.Jag är rädd, att söka hjälp.Men det bli värre, om jag håller mig.Han ser inte , hur jag mår.Jag mår dåligt, men jag visar inte till honom.Han bryr inte om  mig.VARFÖR????????
Tiden bara går.Igår sa han att hans syster ska komma kanske över jul.Jag bryr inte, för att jag ska inte fira ingen jul.Jag orkar inte.Men måste göra ju det för J.Vill stänga av hemtelefon, mobilen, att ingen kan kontakta mig.Så dåligt mår jag.När lönen kommer, då kan gå till läkare.jag klarar inte det själv.Dags att sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0