6.september

Tårarna rann.Nu lite bättre.Läste lite i forum, fick många svar.
Imorrn ska ringa till husläkare, boka tid till psyholog.Det går inte annars.Jag mår dåligt.Jag smsade till M, frågade om de ska svara direkt, när man ringer.Han sa att ringa redan klockan 8.Sen smsa , fråga vad hände.Svarade att berättar nån annan gång.Nu ringde, och frågade igen vad hände.Sen jag bara sa, att måste gå till läkare, för att jag mår inte bra.Jag mår dåligt.Kan inte sova på nätterna, bara ledsen.Vad sa han.Han sa , att det blir bättre.Fy fann , ja, det blir bätre för dig, inte för mig.Hoppas bara att klarar att ringa, annars vet inte vad göra.Och när har jag tid, att gå till läkare.
Ska sova tidigare idag, sov sist bara 4 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0