10.april

M jobbar, J är på dagis, och jag sitter hemma. Efter det att lämnade J till dagis, har städat förrådet, slängt hel del. Mycket plats,  några sakerna som måste slängas, med det måste M göra. Vi hade ju så mycket J-s kläderna. Nu finns det inget kvar i förrädet, har tagit allt in. Det finns en stor svart sopsäcken,med kläderna. I tradera finns ca 40 plagg, som säljer. Hittade oxå mina gravidajeans, och säljer de med. igår fick första bud. Glad jag är om kan sälja alla hennes kläderna. J-s babysängen oxå här, lade in ikea Köp och sälj.Hoppas kan säljas det snart. Vill inte bara slänga ju.
Blandade känslor, om han ska flytta inom ett år. Jag har bestämt mig, att flytta härifrån så fort har hittat andra lägenhet. Jag vill börja om allt. Alldeles själv, utan honom.
Ikväll ska laga kyckling, men vet inte hur. Jag har hela kyckling, tänkte att skära, och sen nån marinad. Måste bara hitta recept.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0