11.aprill

Sitter vid data, och bara är. M var hemma för kvart sen. Han fick körning till Tullinge, kom hem ,äta, gå toaletten.
Imorse när hade lämnat J, kom hem blev ledsen igen och började bara gråta. Ca en  timme höll på. Känslorna är ju kvar, de går inte bort. Hur kan bevisa till honom, att jag älskar honom. Det är svårt.
Har postat idag brev till skola oxå. Skrev vilka tiderna kommer J vara på skola. I juni har hon inskolning. 3 dagar, måste ta ledigt. Såg hans visumansökan. Han skrev till juli sin visum. Tänker han stanna där så länge. Jag vet inte.
Jag är helt slut med mina känslorna. med allt. Idag har fixat kryddorna. Vet inte vad ska göra mera. Om bara ha pengar, men nej, ingen. Måste handla oxå, men men . FK har inte betalat, väntar att de ska betala idag eller imorrn. Kan betala a kassa avgift förra månaden.
Ingen som ringer om sängen. Jag skrev ju att det är lite sliten, måste ta bort det.annars ingen som köper, tycker att pris är bra, säljer för 200 krona ju det.
Ah, ska vara bara själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0