12.aprill

Ledig igen idag. Jag vann en liten auktion tradera- en kajalpenna "Isadora". Nu håller på att betala med data tänker lite.
Ska gå ut snart till Skärholmen, ska köpa postpåsena i Clas ohlsson, och ny paket frimärkena. Sen ska handla lite mat.
Kolla mitt konto, har fått räckning Botkyrka Kommun 1400 krona, det måste vara Jennas dagis, men vilken räckning, kan inte öppna det heller. Vi betalar ca 400 krona varje månad. Kanske det är sista räckning 3 månad, som J ska vara på dagis. Jag vet inte. Ska försöka öppna det senare.
Har duchat imorse, tvättade håret, nu låter de torka, sen ska sminka mig, sen ska ut. Räckna pengar hit och dit. Ansökte igår 2 till dagar vab, som jag har rätt till.
På måndag står mycket kläderna, hoppas att kan sälja allt, men tror inte.
Om 12 dagar han ska åka. Jag vet inte hur kommer att klara mig, med ekonomisk menar jag. Räckna ut, att måste fråga honom 7000 krona det här månad, men det är bara räckningar.....
Hatar att vara utan pengar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0