13.aprill

Idag är det 13 och fredag.
Har jobbat idag, sen kom hem, sen handla med M och J. Nu är vi hemma, utan M. Ätit donalds, bara surfa här,J tittar på bompa.
Ska jobba nu på lördag och på söndag, och nästa vecka Måndag till torsdag. Kommer att jobba då 7 dagar utan ledig dag. Det känns bra, att kan jobba mera nu.
Ah , om 10 dagar kommer han att åka. Jag känner mig ledsen, och samtidigt glad, att han åker. Vi ska få se om han kommer att sakna oss eller inte. Han kommer att sakna J, inte mig....
Har en ny kompis i badoo,kanske ska träffa honom. Vill först lära känna hobom ,sen ska få se.
Och idag M sa att Danny fick jobb till Åland, han ska inte komma hit.Men han ska söka vidare jobb.
Nu har börjat att titta mig själv. Har börjata att intressera av smink. Har nu börjat att sminka mig på riktigt. Ok. Måste bara hitta rätta färgerna, när ska beställa. Och nu kläderna, måste komma över blå färg. Jag har så många blått. Nu kommer att blanda blått mer. Jag har blivit stor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0