19.aprill

Nu har jobbat 7 dagar, och är helt slut. Trött trött.. Imorrn är ledig, ska sova imorrn mycket. Och.
Kanske imorrn ska gå en dejt. Har pratat med en kille ca en vecka på badoo. Han känns ok, att träffa. Men men vem vet, om det ska bli nån eller inte. Han ser ut ok, lite yngre än jag. Det finns många där på badoo, som vill prata med mig. En till , som bor i Luxenburg. Han ska komma till Stockholm om en månad, frågade om hotell. Förskökte hjälpa honom att hitta. Nu han hittade. Han kommer med en kompis, vill träffa mig , men han sa att nästa gång han ska träffa mig. Jag kan inte träffa , närsomhelst, måste hitta barnvakten, har ingen. Och bjuder inte honom hit ju. Varifrån kommer alla killarna nu , det är våren. Jag vet inte om vi ska träffa imorrn. Han vill gå till nån klubb, jag sa ibörjan att kan ta en fika. han sa, att han vill vara 2-3 timmar. Nu pratade sist, att ska en klubb. Kanske. vet inte. Kan inte prata med honom nu, väntar när M ska sova. Ah , jag vet inte vad kommer att hända med honom, jag ska inte hoppas så mycket. Det kommer bli min första dejt då, efter allt med M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0