1.aprill

Ny månad har börjat. Idag fick veta via FB, att en kompis har blivit gravid. Jag blir alltid avundsjuk för alla , som blir gravida....Har inte grattat henne, för att det kan vara aprillskoj oxå. Jag känner mig så konstigt, att det är min drömm att få syskon till J,och det kommer inte hända., inte nu, det kan vara bara drömm. Men det gör så mycket ont i hjärtat.
Nästa vecka ska jobba bara 2 dagar. Fick schema i lördags, jag är besviken. Fyfann, hur man klarar nu , igen 3 dagar mindre i lön. Hoppas att nu de ska betala de dagarna, som har inte kunnat jobba januari-mars. Om inte de är jag i minus IGEN. Jag hatar att vara hela tiden MINUS. Säljer kläderna, det går upp och ner ju. Men det räcker inte. Hoppas att få nästa vecka vab pengar. Måste betala ju mars räckningar, vad kunde inte betala.
M är ute och handlar. Nu det är slut , att han jobbar på kvällar, på nätterna. Hoppas att nu börjar bli det bättre mellan oss. Jag hoppas, att nu kommer han se mig bättre. Igår laggade indisk köttgryta, och han tyckte om det. Det småkade gott. En plus jag har nu hans sida, att kunde lagga hans maten.
Idag började han att packa lite. Om 24 dagar kommer han att åka .Sen börjar lite tufft  för mig. Men sen kommer det bli bättre igen. Saknar honom, men kan inte visa .Han tar avstånd från mig, jag känner. Men varför han är kvar här, han har kvar nånting, annars han skulle hade flyttat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0