20.aprill

Tiden bara går och går.
Ledig idag, sitter hemma. Har varit i centrum, handlat lite maten, postat skorna. Det är snövädret oxå. Stanna hemma idag. Prata med honom igår. Att vet inte om vill komma , om det snöar till stan. Prata så länge länge. Och sen kolla Engelen hemsida, om dj. Imorrn det är en bästa dj där. Då fråga honom om han vill gå imorrn, han sa ok.
Jag vet inte vad ska göra med honom. Han känns ibland konstig, och  jag känns för honom konstigt. Han prata att han vill bygga ett liv med mig, det är därför han vill träffa mig. Jag svara att vill träffa om det finns plats för mig. Han sa först att det finns ingen plats för mig. Det är jobbigt ibland att prata. Vill inte prata med honom idag, annars kommer bli arga igen mot varandra. Men jag kollar hela tiden ju om han är inne på badoo. Jag vet inte vad håller jag på. Då ska bli fest imorrn. Det kommer bli min första efter alla de 7 år. M vet ingenting om det. Jag sa till honom, att kanske ska gå ut på fredag. Han fråga vart ska du ut. Svarade ingen. Han kommer fråga kanske med vem . men säger att med en tjejkompis.
Försöker inte tänka på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0