23.aprill

Vad har jag nu gjort?.
Han den andra fransk kille är borta. Han svarade inte. Han hade inte varit inne, och nu han var inne, och nu har han raderat sin profil. Han är borta, och jag hoppades ju så mycket att träffa honom. Var det jag, som gjorde fel eller. Han kan ju ändra sin profil. Men jag blev så ledsen, han var kille, som skulle vilja träffa. Han ville ju oxå träffa mig, och nu han gör så här. Tråkigt.
Imorrn kommer han att åka. Jag ville krama honom, men han gör ingenting. Jag saknar honom, och han är ingensting. Men det finns mera att träffa. En kille kommer från Louxenburg, i maj, kanske ska träffa honom.
Måste bara få bort Chris........
Jag ät trött, kanske ska sova snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0