26.aprill senare...

Jag klarar inte mer. Jag började gråta redan. Han läser inte alls, vad jag skrev.Eller jo , han svarar inte. Jag måste lämna honom nu, han är glömt mig redan,men vad gör jag. Varför det måste hända med mig, jag kan inte släppa honom. Måste komma över honom, radera hans meddelande. Men jag kan inte, tänker nu bara på honom. Nej, jag måste bara släppa honom. Han tänker att jag är galen.
Och nu för 10 min sen ringde M hem, prata med J, men hon bara gråter, för att hon saknar honom. Sen prata med mig, men jag klarade inte så mycket, bara lite. Jag vill inte prata med honom. Jag måste komma fram nu, att jag måste honom att lämna oss, jag klarar inte mera. Efter det min mamma har varit här , ska prata med honom. Jag orkar inte mer. Jag vill hitta nån , när han är bosta, men hur. Jag började kolla badoo andra länderna. Jag hoppade för N,men han är inte för mig ju. Nu måste jag bara släppa honom, för att han har ingen intresse för mig, tror jag. Han logga ju ut. ...
Måste börja lugna ner nu, och inte tänka på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0