26.aprill

Jag är i kär ....
Det är sant nu. Men det går inte vidare. Pratade igår länge med den kille från Luxenburg,som ska komma till Stockholm om 3 veckor. Adda honom i FB med. Han sa fina ord om mig, men men . Han letar inte efter flickvän, han är nöjd att vara ensamma. Men han ville träffa mig, när han kommer. Men problem är , att han ska komma med en annan tjej. Han sa att hon är bara kompis. Men varför ville han träffa mig. Det kommer inte hända, att vi ska träffas.
Han vill ha bara sex, igår prata vad ska han göra med mig. Jag blev så besviken, så ledsen. Sista ord var att måste gå lägga mig, och senare skrev att hoppas att du hittar en bra hotel, och du kommer att trivas i Stckh. Han svarade ingen. Tror inte att han prata med mig. Men jag är kär i honom, känner bara så. Nu frågade honom på badoo, om jag är galen, han har inte läst det. Tror inte att han kommer att svara, men jag hoppas på honom ju. Han vill ha bara sex, varför. Vill bara glömma honom, men kan inte. Tänker på honom, tittade igen hans bilderna....
Kan inte vara, varför det händer med mig. Jag hittar en trevlig kille, och sen inga känslor av honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0