27.aprill

Nu skrev igår till N, att jag är lite galen i honom. Och vad svarade han?-yes att jag älskar honom , att jag ska nu skicka pengar till honom... Min dag blev besviken,tänkte fyfann vad han menar nu. Nej, det går inte. Och nu kom hem då svarade, att jag älskar inte honom, att varför måste skicka pengar till honom. Skrev att tyckte om honom, att han var snäll kille ibörjan och nu är han en annan personen. Och han svara att han han skojade, haha ....
Så har jag lugnat ner mig lite nu. Han är inne i badoo, men han prata inte med mig, eller han svarar inte fråga.
Ska vara lugnt med honom. Vem vet , kanske ska träffa honom. Men jag har börjat att få känslorna , att tänker på honom. Men det kommer inte gå vidare. Vet inte varför. Han letar efter inte flickvän, men man vet inte aldrig vad händer. Jag vill veta mer om det tjej , som han ska ta med sig till Stockholm. Tiina, du måste ta det lugnt, allt kan gå ju till helvete. Jag får inte hoppas så mycket.
M ringde idag, prata med honom lite i skype, men mest med J. Jag kände att jag ville inte prata med honom. Jag vet inte om jag känner nån mer mot honom. det börjar bli kallt. ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0