29.aprill(samma dag)

Jag är galen i honom. Jag kan inte låta honom vara. Nu prata lite, att kanske han kan åka till Estland, att vi kan träffas där. Men bara , om han ska få billigt biljetterna. Fråga honom, om han har nån semester på sommaren. Han svara, att han måste jobba, samt skrev att han ska komma kanske på sommaren hit igen. Sen sa att han kan ta ledigt bara några dagar från jobb. Att kanske nån helg kan se honom i Estland. Men känner mig så konstigt , att prata med honom hela tiden. Han svara inte så mycket, jag kan inte låta vara, jag vet inte varför jag gör så. Kan inte vara ifrån data, hela tiden öppet, kolla om han är inne. Måste logga ut mig, och stänga data.
Började att lagga maten nu,
Jag får inte att hoppas så mycket för honom, men kan inte vara bara så här. Jag kan inte.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0