30.aprill

Ny månad ska börja, en är över igen. Tiden bara går.
Nu har jag idag inte pratat med honom, och försöker att inte prata. Han är ute från Badoo, det är bra. Måste försöka, att inte störa honom varje dag. Måste börja chatta med andra med. Hittade en kille, som söker bara kompisar. Han oxå från Luxenbourg.Svarade bara nån fråga, han oxå ute ust nu. Måste komma över honom. Han tänker säkert, att jag är intresserad av honom. Jag tänkte att inte kontakta honom hela vecka, men kommer jag att klara det. Vill ju prata med honom. Imorrn är jag ledig ju.
ikväll var här vid parken. Det var valborg brasa. Träffa Aina och Sara. Hon sa, om du vill gå ut nån gång, kan lämna J till de. Det var bra ide, men vet inte om vågar göra så här. Jag vill gå ut , träffa nån, men det är jobbigt just nu. Jag tänker , jag hoppas på HONOM just nu. Måste komma över honom, men hur. J titta på filmen, då kanske kan sova imorrn lite längre.  Hon vila ca en timme, efter dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0