5.aprill

Jag hatar mitt liv just nu så mycket.
Jag var i Skärholmen vid öb, att köpa godis, påskägg, tvättmedel. Betala med kort. Funkade inte , köp ingenting. Kom tillbaka till Tumba, köpte godis till J, men behövde påskägg. Tänkte att In o Finn måste finnas, ingen. Nada.
Nu ska försöka att hitta, innan hämta J. Det ska bli överaskning till henne. Jag firar ingen påsk.Mår jätte dåligt, vill ju oxå fira, att äta god mat, men men. Jag har inte råd. Fick nästa vecka schema, och jobba bara 1 dag. Ska man bli glad. Nej, jag blev så ledsen, att börja gråta. Hur ska man klara sig, utan jobb. M ska inte hjälpa så mycket mig. Jag vill inte fråga honom pengar, men måste göra det. Fråga förra månad 9 tusen, fick 8 tusen. Fick inte betala en räckning. Han sa , att han fick inte så mycket pengar. Därför vill inte fråga honom igen. Nu bara ,måste fråga, att köpa maten lite hemma, kylskåp är nästan tom. Har inte ätit ingen lunch, han lagade bryiani, men ska äta ikväll. Fick räckning för el-362 krona för en månad. Fattar ingenting. Hur? Säljer kläderna, men har redan 4 som betalar inte. Kommer att anmäla de. Hatar att vara fattig, ska börja plocka ute snart pantflaskorna.Att klara mig. Börjar tänka mig , att byta jobb. Jag kan kanske jobba på Kista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0