6.aprill

Ledig idag, för att det är påsk. J tittar på film,M vilar lite. Snart börjar hans film-Gladiator. Han skulle jobbat idag, men det fanns inte mycket jobb, då är han ledig 2 till dagar.
Det snöade idag hela dagen. Det är inte roligt. Vill ha solen och värme. Hoppas snart kommer.
M började att packa idag. Han ska åka om 3 veckor. Fint ju. Utan honom. Men vi måste klara oss.Hoppas bara att kan jobba mycket, för att måste jobba, att uppfylla drömmen. Och behöver money for that.....
Våran förhållande har inte förändrats, tänker inte börja pressa själv, vill ge honom att andas. Önskar att , när han är i Pakistan, att han tänker efter, vad han vill. Han vet att jag har känslorna, men jag visar inte ut. Jag får inte....
Det är jobbigt, men måste. Han kommer att sälja bilen nu oxå. Igår lade in i Blocket. Kanske innan han ska åka, är bilen såld. Och idag berätta han, att om D ska komma jobba här, att han kan bo hos S , när han är i Pakistan. Vad han menar med det? Kanske att jag o D, ska...eller. Jag vet inte, och frågar inte honom eller.
Vill att han ska komma tillbaka, att vara den M som jag blev kär i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0