9.aprill

Jag mår kass igen. Det började igår,för att han pratar med nästan alla nånting om Australia, Canada, ellr New Zealand. Jag förstår ingenting, men tror att han ska flytta dit, men när. Jag vet inte. Han menar allvar. Han älskar inte oss, inte mig inte J. Annars han skulle inte lämna J. Jag vet att J kommer bli jätte ledsen, när han ska gå. Jag började igen tänka , att hur ska bo kvar här, men kommer inte att göra det. Jag vill flytta härifrån. Jag hoppas bara att vi ska flytta innan han ska gå. Jag klarar inte bo här. Kommer att sälja allt, vad vi har skaffat tillsammans, vill inte ha ingen vad påminner honom. Ingen. Och jag tänker inte att hålla nån kontakt med honom. Nej.
Den här vecka jobbar bara kanske 1 dag. Hoppas att kan jobba mera, väntar bara att de ska ringa. Jag behöver pengar. Nästa månad har jag igen så lite inkomst. Tänkte komma ut från a-kassa. Vet inte hur klarar att betala allt. Jag behöver spara ju för leksoner.
Fick sms, att M-s syster fick son:-(
Ska kolla i förrådet alla kläderna,som kan säljas nu. Jag klarar inte annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0