10.august

Igen hemma, är här nu ofta, och imorrn kväll kommer att stanna.
Imorrn ska min mamma åka hem. Efter det kommer vi hem, sen på söndag ska gå och städa rent där. Sen är vi hemma igen.
Idag hade körning,det går upp och ner, men det går. Nu har bokat många leksionerna, och uppkörning den , 27 september. Igår hade halkan, och klarade det. Vilken tur, var rädd, att blir underkänd, men nej. Skickade mejl till chef, att kommer att jobba mindre timmar några veckor, nu måste bara skriva vilka dagarana. Skickade ny mejl, men det går inte fram. Vet inte vad är fel. ska försöka på måndag, om det funkar inte då kommer att ringa honom.
Just nu sitter här, och med hårfärg i håret. Jag bara kunde inte vänta, blev så sugen att färga håret nu. Tänkte, att sen när är klar med halkan, och klarade det. Tänkte vänta tills nästa vecka, men nej. Provade färga en liten hårbiten, det blev fint, men nu vill inte se mina hår, blev orolig, om det räckte till mina hår. Men kammade , sen det var ok. Jag hoppas , att det blev fint. När är klar, då ska hem. Smsade, att kommer efter klockaan 4, nu är klockan halv fyra. Måste handla lite, sen ska hem. Tvätta bara hår ,sen ska gå.
Börjar sakna honom så mycket just nu. Väntar honom till skype, men han kommer inte. Nu tror inte att han ska vara där i helgen. Men man vet inte aldrig. Och det är bara 2 veckor kvar tills , han ska vara tillbaka. Men när kommer jag att träffa honom ,vet inte ju. Jag hoppas att han ska få sin lägenhet snabbt. Tänker på honom.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0