13.august

Måndag morgon, redan vaken. Kollar runt dit och hit. Måste låna pengar, men jobbigt. Vill inte ta banken, vill inte betala igen varje månad, vill bara betala snabbt. Nu kommat runt smslån. Ja, det kostar extra, men men. Måste ta olika lån. På onsdag måste redan betala mina leksionerna, men har ingen aning hur kan betala. Hatar att måste räkna hela tiden mina pengar.
Idag kommer M, och tar J ut. De ska gå till Grönan, utan mig. Känns bra, att vara själv. Skickade mejl till chef, och det har gått fram. Nu kommer ju att jobba mindre, det betyder att kommer få mindre lön i oktober. Jag förstår inte varför FK betalar inte bostadsbidrag, kan inte logga in heller. Försökte , men funkar inte. Ska kolla senare igen.
Igår jag var i skype, men inte han. Nu känner jag, att han ska inte komma dit. Nu den här vecka, kommer vara ramadan slut på lördag, han kommer inte att hitta tid för mig.
Igår när M var här, berättade att han vill ta data, att han kan hämta ipad. Och sen sa , att han kan köpa ny data till mig. Att vilken jag vill ha. Jag sa , att ingen aning. Nu då köper han ny data till mig, frågade inte , hur mycket kommer att betala . Vet inte. Ok snart ska boka J till simskolan, ska försöka börja ringa, om de inte svara då ska gå dit själv.
Nu är klockan över 14, är äntligen ensamma, målade naglarna. Det blev brunt den här gången. Min chef svarade, önskade lycka till med körkort.och det är ok att jobba mindre timmarna.
Jag måste nu börja ta lån, men hur, att tar inte för många. Jag kan låna det tio tusen, men det är ca 3000 krona extra, men andra det är billigare, men kan inte ta nu. Nu tänkte låna först en lån, sen nästa, betala tillbaka , sen tar det tio tusen första lånet igen. Men hur mycket. Jag räknar dit och dit, det blev ca tjugotusen, som måste klara. Att hitta en bra lösning, är det inte det lättaste. Jag vet inte, ska kolla runt lite, hur kan göra.
M vill beställa data, och han ville att jag ska få en HP. Men vet inte ju nästan inget om dator. Tänkte att säga till honom, att vänta några veckor. Jag kan ju fråga min N, han jobbar i lager, de säljer datorer, kanske han kan lite om dator, om han skulle välja hp eller sony. Men när kan prata med honom, jag vet inte. Om 2 veckor, kanske.
Tänker bara , att om två veckor är han säkert hemma, kommer vi att träffa redan när han ska komma, kommer vi träffa mer eller inte. jag vet inte ju inget. Jag vill prata med honom, men när. eller hur. Och nu kommer M att ta data, men han lämnade ipad nu. Jag kan använda det, men utan hörlurarna. Men jag fick bra deal, och beställde hörlurar till ipad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0