14.august

Laggar lunch. Vi var ute i parken, man kan inte bara sitta inne heladagen. Tänkte gå och handla idag, men min pengar kommer imorrn. Det skulle komma idag,men det står morgon datum. Låna bara tusen lapp, betalar det tillbaka, sen ansöker störrelån. Hoppas att funkar.
 Igår var M här, och nu han tog data. Jag sa att vi kan vänta en vecka,eller 2 att köpa ny data. Tänkte fråga N om dator. Han vet bättre om data, eller kanske han kan rabatt från jobb. Så nu har jag iPad, som använder hemma. Känns bra, men data är bättre.
När var i parken , kom ihåg. Idag för tre månad sen träffades jag och N , första gången. Kommer ihåg när han kom till mig, med blommorna...Jag saknar honom så mycket just nu, vill bara se honom. Tänker han på mig idag? Kommer han ihåg vår första kväll tillsammans? Om jag kan bara prata med honom ikväll. Om om,men jag får inte hoppas så mycket. Jag kommer att vara online, men kommer han dit ikväll. Jag vet inte det. Det har gått nu två veckor ,när han var där sist. Det är jobbigt, att inte kunnpratats med honom. Tiden går, att redan nästa vecka kommer han hem. Men vet inte vilken dag han kommer. Han har inte sagt. Kommer han att säga ,eller bara  han kommer. Kommer han sen att ringa mig, eller vill han träffa mig direkt. ??? Jag har ingen aning, men om vi kommer träffas, då kommer jag visa alla mina känslornavarur mycket har saknat honom. 
Nu är det kvällen. Pengarna kom idag, att har handlat redan idag. Vilade lite, J har ätit upp alla kanelbullarna. Blev arg på henne direkt, samtidigt tänker på honom, mår jätte dåligt just nu. Det känns så jobbigt utan honom, saknar hans kyssar,hans kramar. Om bara kan säga , vad jag känner. Jag har ingen aning, när han kommer hem. Och villinte tänka på det, att han ska till sin ex, för att han har ingen annan bostad. Men han sa till mig, att han söker egen lägenhet. Jag vill bara, att han kommer till mig. Att när han kommer hem, han bara tar raka vägen till mig, att överraskanig. Jag känner mig känsligs, min mens är på vägen. Hoppas det börjar redan nu den här vecka. 
Måste börja laga middag, men ingen ide just nu, för att J är mätt...ska städa hennes kaos, och lyssna musik. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0