17.August.

Nu är jag här. Bloggar med mobilen. Ingen data, och iPad funkar inte mer. Så är jag utan Internet. Surfar bara i mobilen. Nu har lånat åtta tusen, betalade körleksionerna,men måste betala två och halv mer.nästa vecka fortsätta att hitta lån. Igår fick sms av M,att han kan inte bo hos S,att om han få flytta tillbaka. Jag sa att måste tänka. Nu imorse dödade,att jag har ledsen,att kan inte hjälpa honom mer,att jag har gjort mitt val. Jag vill inte att han kommer att förstöra min förhållande med N. Om han skulle flytta tillbaka,då är det slut mellan mig och N direkt. Nu idag han sa,att han ska till visning.hoppas han ska få lägenhet. Vill inte ha honom här. Jag är redo och ge allt till N. Sista dagarna är så jobbiga. Tänker bara på honom,orkar inte vänta när han ska hem. Tror att han ska komma nästa helg. Men hoppas att tidigare. Vill träffa honom nu,om jag få. Vill visa till honom hur mycket har saknat honom.han kommer inte Skype. Öppnade min Skype. Imorrn är det ramadan ,ville bara önska glad ramadan,eller hur man säger det nu.
Jag ringde idag,bara försökte. Imorse det var stängd. Nu ringde,och det kopplade ,men han svarade inte.självklart han svarar inte,men visste inte att han använder mobilen.men hur. Han är inte Skype online.,över 2 veckor .nu tror inte mer att han ska komma dit. Men vill veta när han ska hem.saknar honom så himla mycket. Min tant kom i onsdags,då är det lättnad,att det kom just nu,inte nästa vecka. Och jag är blond igen,tycker det passar till mig,men hur kommer det se ut i hans ögonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0