18.august

Nu är det lördag. Mår inte alls bra. Jag skickade sms till N,men det går inte fram. Saknar honom så mycket, det blir varje dag mera mera saknaden. Jag vill inte ,orkar inte göra iingenting hemma. Vill bara kramas pussas, bara vara med honom. Men när kommer vi att träffas. Han kommer nästa vecka,men vilken dag,vet inte. Bara att vänta ,men vi kommer inte att träffas direkt när han ska hem. Han ska till sin ex....han har ingenstans att bo. Men förstår inte,varför han flyttade inte direkt,när hon kom tillbaka. Men han letar efter egen bostad, och han har chans att få det snabbt. Han ansökte ca 2-3 lägenhet innan han reste bort. Och han fick visning ,men han gick inte,och tackade ja. Hoppas att han ska få ,när han kommer tillbaka. Jag drömmer om honom hela tiden,kan inte vara utan honom. Försöker samtidigt tänka på en annan,men alltid är han i mina ögon. Det är kärlek...varför annars tänker på honom. Om jag bara kan säga ,visa min kärlek.det kan göra .när han är hemma igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0