20 august

Här sitter jag och mobilbloggar igen. Jennica är i skolan, första dagen. Tänkte hämta henne efter klockan 13. Tvättstuga står på schema, sen ska till bibliotek. Ska beställa Internet, M ska hämta sin data. Mår sådär som vanligt. Tänker ju på honom, kan inte vara att inte tänka på honom. Den här veckan kommer han hem. Men när kommer jag att träffa honom. Kommer att öppna min Skype hela tiden då. Att få höra honom,att se honom. Att bara få visa sin kärlek till honom,att vara med honom..men samtidigt tänker ju,att han ska till sin ex ju,när han kommer tillbaka. Jag vill inte tänka på henne....det är så jobbigt för mig. Jag vet inte,vad känner han med mig. Men det känns,att han har känslorna med mig. Senare: Har hämtat jennica ,ska ut snart att cyckla . Nu har beställt Internet, M ska hämta data tillbaka,hoppas kan använda Internet. En dag är slut, att vänta honom. Idag har tvättat,sen läst körkortsboken. Måste läsa det igen, på torsdag har körning igen. Jag hoppas att han kommer redan på torsdag ,men kan inte hoppas så mycket. Han kommer utan att säga till mig. Nästa vecka börjar jag jobba igen. Väntar besked från banken, att få lån eller inte. Sen ska betala halva lånet, och andra delen går till körkort . Tiden bara går. Om en månad har prov. Och samma vecka kommer J vara i London . M ska boka biljetterna idag. Han ska komma hit ikväll.imorrn kan han hämta henne, om han är ledig. Behöver vara utan henne oxå. Jennica saknar honom ,och han henne. Det känns jobbigt med henne ny. Hon börjat snälla mer.och nu är det skola.och jag börjar jobba,och nu har extra körkort. Ok,ska gå ut med henne lite. Det är fint ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0