21.august

Hemma som vanligt. J och M vilar. Efter skola handla gummistövlarna till J,sen handla. Lite läste boken,men måste läsa mera. I natten drömde - jag fick en sms av N ,att han kommer på torsdag klockan 11. Det måste betyda nåt,men vad. Ibland man drömmer ,och det kan uppfylla,men den drömmen kan inte ta allvar. Tänker på honom som vanligt. Redan en vecka mår så dåligt ,att saknar honom så mycket. Bara kan inte förklara det känsla. Idag ringde till bredband, de har inte öppnat det, de ska skicka nån mejl. När de ska öppna. Nu måste vara utan det ,surfar bara i mobilen. Och laddar mobilen redan två gången per dag. Torsdag o fredag har körning, hoppas att tänker inte på honom sen, måste tänks nån annan. Det kan ju hända att han kommer på torsdag. Han kan inte komma på söndag, för att på måndag han börjar oxå att jobba. Fyn hur jag saknat honom. Vill bara visa mina känslor till honom. Kollar hela tiden min Skype, men han är inte där. Om han kommer dit, då kommer efter klockan 8. Måste börja lagga maten. Vet inte vad M ska göra med J. Hoppas de ska ut lite. De ska åka till London om en månad. 5 dagar utan henne,vilken lyx kommer det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0