22.august

Klockan är 2 mitt i natten. Varför är jag vaken? Jag var i toa och bara kollade Skype. Han var online. Sa bara hej. Efter det han plockade bort mig. Sen bara ringde med andra mobilen. Han är hemma. Frågade om Skype. Han sa att han vet inte,att det gick fel. Han känns inte som han är. Han sa att han ska till henne imorrn. Sen sa att han ska jobba imorrn. Jag vet inte. Det känns konstigt med honom. Sen sa han att han ska sova nu. Jag mår inte alls ok nu. Jag vet inte mer,vad ska göra. Det Skype, han plockade bort mig. Sen sa att det gick fel. Jag vet inte vad göta. Han sa inte att han vill inte se mig eller så. Det känns inte bra för mig. Jag vet inte, det är nåt med honom. Jag känner honom. Jag tror inte honom.tror inte att han ska jobba imorrn . Och hans ex. Vad är med henne? Varför han gick inte nu till henne ? Jag vet inte, vad ska tänka nu. Jag har saknat honom mycket. Nu har lämnat J till skolan. Tid för mig själv. Fick inte alls att sova efter klockan 2. Bara tänker på honom. Kollade Badoo - han är kvar hos kompis. Och nu kom ihåg ,vad sa han om ex. Det var inte,att han ska till henne. Det var att han ska prata med henne imorrn.tror så var ,vad han sa. Plockade bort honom Skype, samtidigt skickade inbjudan , men kommer han att godkänna det. Jag vet inte, mår jätte dåligt efter det att hade pratat med honom .det känns nånting med honom .jag vet inte vad göra. Nu kommer kolla Badoo, om han ska jobba idag. Kollade hans profilen, men jag har ingen bild där. Då han vet inte att det är jag. Jag tänker på honom bara, nu är han hemma. Kommer vi att träffa. Jag vet inte. Måste bara lugna ner sig, inte ringa eller skicka meddelande. Men jag kan inte. Om han ska jobba då kommer han kolla Badoo eller Skype före klockan 10. Och jag bara kollar det nu. Nej ,det är så jobbigt nu. Vill gråta ut nu. .. hemma,men kommer vi att träffas ,jag vet inte. Nu måste bara lugna ner sig, inte ringa eller skicka meddelande. Låt honom vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0