23.August

Morgon: ska lämna snart J till skolan, sen kommer hem,att plugga. Sen ska köra bilen igen. Igår han var online i Skype, visste inte om han vill prata med mig. Eller jag tänkte, att han mår inte bra,han ska inte prata. Men skrev bara --hej,hur mår du idag. Och sen RINGDE han direkt. Prata bara ca 5 min, sen han skulle handal,att han ska ringa senare. Han såg mina hår,och sa att de är fina ,passar till mig. Blev glad . Men han ringde inte, men skrev att det är ok om du är uppdagen,att går att lägga mig,vi hörs, godnatt,kram. Jag mår nu bättre efter det att fick prata med honom. Frågar inte honom mer om hans ex. Eller varför han bor inte hos henne.han bor kvar hos sin kompis, jag vet,men han vet inte att jag vet. Kvällen: Jag visste ,att klockan halv fyra han ringer. Och det gjorde han. Prata med honom lite. Tror han saknat mig med. Han är trött. Han sa att det är fint bild i Skype. Tackade för det. Han frågade om jag är "hungrig". Jag svarade, att mycket. Sen hans rast var slut. Sen sa han att vi ses. Vad han menade med det? Man börjar tänks ,att han ska till mig. Men tror inte ,för att han berättade att han är trött. Tänkte fråga honom, att han kan komma nu på helgen. Sen frågade han om Internet. Sa att har inte fått kopplat. Att han kan komma och fixa. Han sa, om han har tid, han kan komma. Saknar honom mycket, sa till honom det oxå. Jag hoppas att vi ska träffa snart. Jag känner nu igen honom. Nu är han tillbaka. Han sa att han fick inte sova ,för att hans kompis kompisar var där. Jag frågade inte, om han bor kvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0