25.august

Han kom igår. Stannade hela natten. Men han är förkyld, då han fick inte sova så gott. Det känns skönt att ha honom bredvid hela natten. J var snäll med honom. J vaknade klockan 7 tiden,kom till oss,kramade mig sen kramade honom och sa till honom"pappa"....förklarade att det är inte pappa,sen kom krama mig,blev rädd av honom. Men sen det gick bra mellan de. När han var vaken,låg i sängen,sa till honom de magiska ord på arabiska. Han skratta lite, sen sa att jag sa rätt. Jag sa att jag har känslorna hos honom,att jag vet inte vad han känner. Han svarade inget. Sen åt vi frukost. Sen gick han. Sa bara att hoppas att vi hörs, puss kram. Den började tänka att nej. Nu har jag sagt till honom att älskar honom, att nu kommer det vara slut. Ingen mer kontakt. Sen var jag o J i badhuset. Lämnade mobilen hemma ,annars skulle kollat det hela tiden. När kom hem,han hade ringt. Ringde tillbaka. Han hade tänkt på mina ord ,vad sa. Han har nånting med mig men han kan inte visa sina känslorna. Prata lite med honom. Jag trodde inre, att han skulle ringa mig. Men blev glad ,när han ringde. Känns det finns nåt mellan oss. Laggar maten till J, sen ska äta middag. Han var online i Skype. Kanske ska säga hej bara. Men tror inte att han pratar med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0