26.august

Söndag idag. Jag vill använda Internet ,utan att surfa i mobilen. Hoppas nästa vecka får det klar. Igår han var Skype online,började chatta,han svarade. Sen ringde,men han svarade inte. Ok.låt honom vara,men sen fråga om han är kvar där. Han ringde,fråga vad jag ville. Sa bara ,hur är det med honom. Han var ok, sa att han är "hungrig" fortfarande, men han är sjuk. Han köpte ny parfym, sa att vill lukta honom. Att nästa gång ,vi ses. Nästa vecka han kommer att jobba övertid,sa att de är mycket jobb,att han slutar klockan 10 kanske på kvällen. Hoppas att han blir frisk. Han hade tvättstuga ,då prata inte så mycket. Tänker på honom mer mer ,efter det att sa att "jag älskar honom". Han svarade inte tillbaka, men han har vissa känslorna,jag vet . Jag känner honom. Vill inte störa honom,att ringa själv. Vill låta honom vara. Han kan rings,om han vill. Nu ska gå handla. Hemma,gråter .... Skrev till Skype,att saknar honom. Efter halv timme ringde med andra mobilen. Han är sjuk men mår bättre. Sen sa han att han flyttar nu,till sin ex. Att han har mycket att göra. Sa bara hoppas vi hörs och hejdå. Sen kom bara tårarna, efter en timme skrev Skype,att jag vet att han mår inte bra,hoppas att snart han mår bättre. Vi hörs, kram. Jag fattar ingenting nu. Han sa mig tidigare, att han ska inte flytta till ex. Att han söker egen lägenhet. Och nu. Igår han var ok, att vi pratade. Och nu .han är helt borta igen. Jag mår igen jätte dåligt. Jag vet inte mer vad ska göra. Är det därför vad sa jag igår, att han säger så till mig. Varför han sa inget igår då? Han skulle inte ringt till mig. Jag vet inte mer ,vad görs. Han plockar inte mig bort i Skype. Han skulle göra det,om han vill inte ha mig kvar där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0