27.august

Hemma ,sjuk. M är här, han ska ut med J. Äntligen själv. Idag första dagen på jobbet. Jobbade 6,5 timmar. Jag blev sjuk inatten ,igår. N smittade mig. Jag mådde efter igår jätte dåligt. Kunde inte sova,bara tänka på honom. Tänkte inte ringa honom nu 2-3 dagar. Men kunde inte vara. När han hade rast, ringde. Trodde inte att han vill prata med mig. Men han svarade och det var som vanlig Nabil. Lätt att prata med honom. När hans rast var över, sa han bara "vi hörs, hej då". Jag blev rädd lite, när pratade med honom. Men han var i god humor. Nu har jag lugnat ner mig lite, och kan andas ut . Ska ansöka lån, sen ska göra the med honung och citron.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0