28.august

Fortfarande sjuk. Mår inte alls bättre. Kunde inte sova heller. Ville prata med honom igår i Skype. Skrev bara att min internet funkar nu. Men han svarade inget. Han mår inte bra, för att ringde honom, och han svarade inte. Han svarar inte, om han är inte ok. Ingen ide att störa honom nu. Tänkte inte alls att ringa, men bara kunde inte . Jag saknar honom så mycket. Nu måste ta det lugnt några dagarna, men klarar jag det. Jag tror inte, att kan vara utan honom de dagarna när han mår inte ok. Rädd bara att han blocka mig Skype....saknar honom att prata i Skype ,när vi brukade prata på kvällens. De känns så mysigt. Jag vet inte , vad han tycker om mig nu. Igår när vi pratade han var helt ok. Och nu. Han vill inte prata med mig. Måste lämna honom att vara i fred lite. Snart ska börja med tvätten. Sen kommer snart Jennica. Jag vet att snart kommer de. Jag ska inte vara nära henne, för att vill inte att hon ska bli sjuk med. Stängde av mobilljud. Jag vill lämna mobilen hemma, när jobbar. Men kan inte. Att inte kolla honom i Skype eller badoo. Vill sova tidigt , ska tvätta tvätt, och sen ska gå lägga mig tidigt. Jag har inte sovit redan 2 nätter, bara några timmar sen vakna, sen somna om, sen vakna igen. Köpte nässprey , ska spraya det igen , när ska sova. Jag orkar inte göra inget. Måste diska, men har ingen ork....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0