29.august

Jag vet inte vart ska börja, men måste börja skriva nånstans. Igår kväll. Klockan var kanske 8. Bara kolla, om han hade slutat och gått hem till Valsta. Kollade på badoo. Och han var i Märsta. Då var jag helt säkert, han har flyttat till henne nu. Vad gjorde jag då? Jag ringde, och han svarade. Vi pratade ca halv timme. Jag hade rätt, han är tillbaka hos sin ex. Han sa att han har ingenstans att bo. Ok. Sen pratade om oss, om mig att jag älskar honom, som sa på arabiska. Han sa, att det kom så snabbt, att sa det. För att vi känner inte varandra så bra, att säga att man älskar varandra. Jag frågade , om han har haft några känslorna med mig, när han har varit med mig. Han sa, ja, jag HAR( han skulle sagt hade) känslorna hos mig. Men han har starkare känslorna hos sin ex. Han sa, att de bråkar ofta, men de är tillsammans. Han frågade en sak , vad kan inte förstå varför han frågade det. Om min ex skulle komma till mig och vill ha sex med mig, skulle jag ha sex med honom???Jag svarade nej, jag kan inte.Alla känslorna är döda. Jag kan vara utan sex, eller hitta nån annan, men inte just nu, för att måste glömma honom, släppa honom, leva mitt liv. Såhär svarade jag. Varför han frågar de frågorna?. Jag förstod inte. Han sa igen, att han ska söka egen lägenhet. Men tror inte, att han ska göra det. När jag pratade, då jag hade gråt i halsen, men höll tillbaks. Men det känns skönt, att höra vad vi känner mot varandra. Jag förstår att han kan inte lämna sin ex. han har kvar henne i sitt hjärta. Men det gör ont i mitt hjärta.Det kommer ta tid för mig, att släppa honom. Men jag måste förstå honom, om han känner inte som jag känner. Jag måste lämna honom i fred. Väntar bara när han ska blocka bort mig i skype. Jag försöker att inte tänka på honom, men det är svårt. Och igår, frågade honom, om han kan hjälpa mig att hitta data. Han sa att han ska kolla på jobbet. Jag trodde inte att han ska göra det för mig. Och idag han ringde, och hittade 2 dator, som är bra. Han ska få bra rabatt där. Jag kollade , men hittade inte andra data. smsa de om han sa rätt ord. nr.att han kan kolla imorrn. då kan hända, att måste träffa honom igen, om jag ska köpa nu det data. Det blir lång resa att komma på banan igen, att må bra igen. Mitt hjärta är krossat igen.... Senare efter klockan 9. Nu bråkar jag med M. För att han har sagt till mig, om jag behöver pengar, kan fråga honom. Nu frågade , om han kan låna femtusen,att ska köpa data. Han sa ok först. Men sa, att en kompis som jobbar med datorer har bra rabatt på jobbet. Och nu bråkar, han ska inte låna pengar. Att han lämnar sin data till mig. Men jag vill inte ha det. Smsa att jag träffar inte mer honom. Nu måste han vara glad. Och jag har ingen penagar att köpa. Nu kollar igen att låna pengar som vanligt, för att jag vill köpa det som han rekommendera.Jag orkar inte bråka med honom mer. Han bara måste förändra hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0