2.august

Länge sen när kan skriva här.
Nu det är torsdag, är uppdagen, måste plugga mycket teori, men har inte så mycket tid.
Körning går sådär. Vissa saker går bättre, vissa saker inte så bra.Men måste klara mig, annars det är kört för mig. Snart ska gå igen, men måste hinna att läsa boken först, äta , byta kläderna.
Igår kväll , när pluggade, laddade mobilen, hade skype öppet, skrev lite med kristi, sen lämna öppet. Sen hörde, att nån hade skrivit. Tänkte kanske Sweetie, eller M. Men det var min N, som skrev. Inte mycket, bara hur går med varandra. Sen skrev att jag saknar dig, sen frågade hur hans familjen mår. Han svarade bra, jag trodde inte det, att han ska ringa mig, men han ringde. Men han hörde inte mig, det var fel med min mobilen, han hade kamera öppet, jag med, visade runt, var jag bor. Han såg lite ledsen ut, eller han var besviken att fick inte prata med mig. Jag vet inte,det var allt, sen var han bara offline. Men jag fick se honom, jag var så glad, trodde inte att han kan ringa mig, men han gjorde det. Jag vill prata med honom,men hur, om problem med min mobilen. Han saknar mig med, varför annars han kom till skype. Hoppas att vi hörs igen, vet inte när han ska komma igen skype, han vet nu att jag har skype öppet på kvällen, kanske ikväll, kanske inte vet inte.
Nu måste plugga det sista innan ska gå till skola. lång dag kommer det bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0