30.august

Hemma fester jobber, har duchat, ätit mat. M var ledig idag, han har Jenna nu. Igår jag bråka med M, han bara smsa. Att han kan lämna sin data till mig, att han kan köpa ny. Han vill inte att jag köper data av N. Nu imorse igen, jag ska köpa data, är det ok att jag ska få hans data, jag svarade att jag hade redan beställd. Och det har jag inte gjort,men han fattar inte, att jag vill inte ha hans sakerna. Väntade sms av N , men han svarade inte, inte ringt heller. Han har inte kollat det, tror jag. Vill inte själv störa honom,men när han hade rast, ville ringa , men klarade att inte göra det. Kanske nästa vecka ska fråga honom, om han svarar inte. Jag mår inte bra, om jag tänker på honom nu. Jag har inte sovit ingenting, redan 4 nätter. Bara en timme sova sen vakna, sen sova 2 timmar, vakna igen. Kan inte slappna av. Det känns så jobbigt att veta, att det är slut mellan oss. Vissa stunden vill bara gråta, gråta. Kan inte glömma honom, han har inte blockad bort mig i Skype, varför han gör inte det. Då ser han min bild när han är online. ...NÄsta vecka ska börja köra igen, vet inte hur klarar. Men nu måste hålla ut det, när jag är uppdragen. Jag måste klara mitt körkort. Och jobb, jag vill sluta där, men det är jätte svårt att hitta annan jobb, utan att jobba helger. Men måste göra det. Jag klarar inte med de lön, som jag har nu. Vill inte träffa M inte alls, jag kan inte prata med honom . Hoppas att han lämnar bara Jennica. Att han ska inte komma in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0