31.august

Ska gå till Anja snart, hon ska hämta snart. Ringde igår henne, berättade vad hände med mig o N? Hon sa, det går över, men hon har synd om mig. Känner att det börjar bli jobbigt igen. Han ringde inte idag, inte idag heller, om det data. Ska kolla nästa vecka. Om han kommers att svara på mobilen. För en vecka sen var jag över lycklig, när han var här. Det gör ont i hjärta, när tänker på det, när tänker på honom. Jag kan inte sova , en vecka har jag inte sovit , tänker , vaknar. Jag vet inte , om jag ska köpa data , då kommer att träffa honom kanske, men det kan hända , att han svarar inte , när jag ska ringa. Sist vi pratade, det var bara de dator, ingen annan. Inte som vanligt, hur man mår eller så. Som jag är död för honom. Han vet att han sårat mig mycket, han vet kanske att nu vill jag träffa honom, när ska köpa data. Om han ska hjälpa mig. Jag kan inte ringa honom, och fråga om data. Jag kollar hela tiden hans badoo, hans Skype. Han plockar inte bort mig från Skype. Varför?jag vill prata med honom där, men kan inte. När ser honom där, loggar direkt ut. Jag vet inte, om hans ex är närheten., eller ex läser hans meddelande. Bättre att ringa , när han hari rast. Nästa vecka ska jobba igen 5 dagar. Fredag börjar köra igen. Men vet inte hur jag klarar, om jag har stress. Måste släppa honom nu, när ska ta körkort. M vet att jag träffar honom inte mer. Han har inte sagt inget, nu vet att ska köpa data med hans hjälp. M kommer vara så glad, att vet att jag träffar honom inte mer. Men alla de frågorna, vad N har frågat mig. Varför han frågade d?jag vet inte varför han ville veta det. Jag har så mycket att göra nu i september. Nästa månad kommer han åka igen till Lybia , för 2 veckor. Kanske med hans ex, man vet inte. Jag måste vara stark nu, att komma över honom, men det känns så tufft just nu. Nästan en vecka har gått. Första dagarna var inte så, men nu kommer Ibland alla känslorna, när tänker på honom hela tiden, saknar honom. Ska få se, om kan köpa data med hans hjälp. Kommer han att svara på mobilen, om jag ringer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0