3.august

Tiden bara rinner iväg. Det regnade imorse, det känns så fräch ute nu, men det är solen.
Lånade igår sista pengar, kommer efter klockan 17. Betalade hyra.
Just nu är hemma vid data. Gjorde tester, men jag är U(underkänd), måste få 63 rätta av 70, att få bli godkänd av skola, att de ska boka teoriprov. Jag är lite oroligt,med min körning, att klarar inte de leksioner som har kvar. Kankse måste ta mer leksioner, innan kan uppköra, vet inte, då tar det mer tid och mer pengar.
Tänker på honom så mycket igen, men det kan ta igen en vecka, när han ska komma till skype,men igår lämnade meddelande där, att ska vara hemma vid data efter 13.august. Så , om han kommer in där, kan han läsa det. Men tar det lugnt.
Ska börja klä på mig, Har körning klockan 12, 50, men ska gå tidigare att göra tester, och måste skriva upp mina fel. Det är bättre, sen förstår kanske bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0