5.august

Söndag idag, är hemma. Pluggade lite, men mycket kvar. Måste gå och handla igen. Tänka vad ska lagga för maten för några dagarna.
Sista pengar kvar, måste klara mig tills 15 aug, då får lön, men det går bort, med alla lån pengar, och räkningar. Kanske få pengar av M, vet inte. Han betalar ju lite extra än frågar.
Bara en vecka kvar, sen kurs är slut, känns att behöver mer att ta körleksionerna då kan köra bara när J har skola. Kollade schema lite. Men då måste räkna med 3800 krona extra. Låna igen. Vill inte tänka på det. Men måste klara det, vad jag har väntat så länge.
Tänker varje dag på honom, drömmer om honom.Tiden går, nu det är 3 veckor kvar, sen kommer han tillbaka. Och jag vet att nästa vecka kommer han till skype igen. Jag känner honom, och det är efter klockan 8.han vet när jag har skype öppet.
Måste skriva upp, vad ska handla, att inte behöva handa varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0