7.august

Hemma på Stenvägen efter körning.
Måste plugga lite här, innan ska hem. Igår hade M Jennica, nu idag lämnar henne tillbaka. Men vet inte när. Mellan 2-3. Han ska ringa först.
Min körning går inte så bra, känner mig helt slut. Måste vara lite mer positivt. Gör fel med kopplingen, måste lära mig det först, sen kan bli bättre, om det inte funkar, måste lämna min körning. Teori går nu bättre. Jag har fixat fas a och b med 65 av 70 rätta. Måste fixa nu fas c oxå, sen kan börja tänka på teoriprov på riktingt. Sista körning har jag nu på fredag. Men jag är inte klar med min utbildning. Det kommer att ta extra tid. Nu tänkte att börja boka mer tiderna., då måste räkna ca 3800 krona fattigare kommer att bli. Och det kommer vara sista , inte mer. Det är jobbigt, att vara så spänd hela tiden. Jag är för mycket försiktigt, måste våga mer. Mamma ska åka redan på lördag, vet inte hur kan planera min körning sen. Sen börjar jobba igen, då kommer bli paus, men men.
Ska läsa min boken nu lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0