8.august.

Hemma på Stenvägen. Ingen data hemma ju.
Körning går som det går, upp och ner. Nu har pratat med trafiklärare. Han berätta att jag skulle behöva ca 10-15 leksioner, att klara min utbildning. Bokade nu 3 extra leksioner, sen kommer att vara paus en vecka, sen kan boka tiderna,men måste ta ledigt från jobb. Kommer att jobba 5 timmar, om jag kan. Mejlade till chef först, att få godkänt det. Ingen ide att köra en gång i veckan.Hoppas hoppas, men det tar extra pengar, igen. Måste klara mig nu, eller aldrig. Om det nu går, kommer vara jätte glad. Jag har inte berättat till N eller M, men vad kan de säga. Varför har inte berättat för N, för att han kommer att skratta på mig säkert. Eller kommer han att hjälpa mig.? Jag vet inte.
Ska gå hem klockan 4, smsade till mamma, att kan läsa min boken. Inte just mycket, men måste göra det.
Imorrn har jag halkan, det måste jag klara.Det kommer alla att klara, som kan köra bilen.
Saknar honom så mykcet. Igår var så ledsen, att gråt lite. För en vecka sen fick "se honom" , och höra hans röst. Jag har ju öppet skype, varje kväll efter klockan 8. Han vet när kan jag vara där. Men hoppas inte så mycket att han ska vara online.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0