10.detsember

Snart ska väcka J, sen ska lämna henne , sen till jobbet. Igår min N svarade, att han kan inte träffa mig, för att han jobbar nu hela veckan. Chatta lite, sen ringde han. Fick prata lite, men inte mycket, för att ´han började laga maten hemma. Jag vet inte , vad ska göra med honom. Jag måste veta om han vill ha mig tillbaka , eller inte. Han låt igår lite sur på mig. men tror att han var bara trött igår. Nu har bestämt mig, att lämna badoo. jag klarar inte vara där, när N är tillbaka. Ska messa till bara B om det. Måste säga till honom först, jag har hans nr, han har mitt nr. Han kommer säkert fråga, varför lämnar badoo,och kanske förstå att nån har hänt. Jag vill ju träffa honom mest, men klarar inte m om N är tillbaka. Nu kommer jag inte träffa N den vecka. Det är bättre, för att berätta oxå, att blir sjuk den vecka. Och på tisdag åker J, och han ska fylla år. Tänkte fråga, vad ska köpa för present, men han kommer säga säkert, att jag behöver inget. Jag skrev till honom, att jag har tänkt på honom hela dagen. han vet att jag saknar honom.och vill träffa honom. Nu är jag hemma efter jobb.Imorrn ska jobba med. Glad är jag, för att på schema står ju bara en dag. Nu kan räkna, att få ba lön. Men kommer ju betala min smslån med det pengar. Men sen kan ju lite spara, behöver inte låna så mycket sen. Mamma skickade mejl, att hon hade skickat oxå nån liten present. Hoppas det kommer nu i veckan. Min N ska fylla år om en vecka. Jag ska inte fråga , vad ska köpa för present, men vill inte köpa nån, som han kanske vill inte. Nu idag tänkte, att ska köpa presentkort, att sen han kan köpa vad han vill.Hoppas , att vi ska träffas nästa vecka. Jag tänker på honom, jag saknar honom, och vad gör jag: jag skickade meddelande till B, att kommer att försvinna från badoo, men inte från honom. Han fråga, varför, då förklarade lite, inte om N. Sen skrev, men vill träffa honom. Och han svarar att vi kan träffas imorrn. Nu skickade ny meddelande, men han svarar inte. Jag kommer berätta, att jag kommer bli sjuk, att det kommer inte hända inget mellan oss, kanske. Då kan han bestämma, om han kommer eller inte. Varför vill jag träffa honom nu? Jag fattar inte, men jag tänkte passa på , om N kan inte träffa mig, då kan jag träffa B istället. Sen kan ju se, vad kommer hända. Men vill ha tillbaka min N.Igår han var lite arg ju, kännde jag. Jag vet inte. Nu ska titta på tv lite,sen ska lägga mig kanske snart. Kankse B ska svara nåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0