11.detsember

Kunde inte sova inatten. Bara tänker på N. När kan vi träffas, när kan krama och pussa honom,jag vet inte. Men måste ju förstå, att han måste jobba mycket nu, men han kommer att vara ledig oxå under jul,kommer vi ha tid, att vara tillsammans. Jag vill vara bara med honom, ingen annan. Jag vill inte vara ensamma. Han vet , vad jag känner. Nästa vecka ska J åka, då är jag ensamma hemma, tråkigt, men samtidigt skönt, att vara själv, men vill inte vara ensamma under jul, men N firar inte jul, då kan han inta vara med mig. Men kanska vi ska åka kryssning, som vi planerade länge sen. Och nu frågade han igen, om jag vill följa med. Nu är det kvällen. Tänker på N hela tiden. Jag har lagt honom i skype, vi ska få se , om han vill ta mig tillbaka eller inte, men tror inte. Idag B läste mina meddelande, och han skickade sms, han kunde inte komma, men han kan komma imorrn. Jag sa oxå till honom, att jag kommer att bli sjuk, han sa hahaha. Nu har jag svarat, att imorrn kan inte, att ska hämta dottern imorrn, att vi kan ses nästa vecka. Jag vet inte ju vad gör jag. Jag vet inte, om N vill ha mig tillbaka eller inte. Men jag är rädd, om ska träffa B, att kanske då kommer N att ringa mig.Jag måste få svar av N först, sen kan träffa B. Men jag är osäker , vem jag vill . Jag vill ju tillbaka till N, men vet inte ju vad han vill. Jag har inte fått tid, att prata om oss. Jag saknar honom , de sista två dagarna, bara kan tänka på honom. Jag vill inte ringa till honom, och börja prata om oss, eller fråga, vad han vill. Han är redan stressad, om han är stresad, då kommer han att skrika på mig. Nej, det behöver jag inte. Jag vill träffa honom, och prata öga mot öga, vad vi båda vill. Jag kan inte släppa honom nu så lätt. Och samtidigt, han har inte sagt, att han vill inte träffa mig mer, eller inga mer meddelande. Nu kommer jag se, kommer han att ta mig tillbaka i skype eller inte. ca halv timme har gått, när skickade till skype,han är inte online kanske. Ska kolla senare, vad kommer han att göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0