12.detsember

Nu har jag raderat mitt konto från badoo. Nu är jag försvunnen. Jag skicka till B med, att du kan kolla sista gången mina bilderna, att raderar mig bort. Jag vill träffa honom, kanske, jag vet inte mer vad jag vill. Jag vill båda, jag måste välja en. N har inte godkänt mig i skype, kanske han har inte varit där,eller han vill inte. Jag vet inte, jag ska inte ringa, och fråga nu. Jag vet , att ibland han använde inte alls skype, några dagar, utan att vara online. Jag tänkte vänta nu, om han kommer att ta kontakt med mig inom en vecka. Jag ska skicka sms, på tisdag, när han ska fylla år. Ska få se, om han svarar nåt. Han ska vara ledig bara på lördag, kanske han ska ringa på fredag. Vem vet, men tror inte. Jag tror att han är flyttat nu i detsember till sin lägenhet, och han måste fixa det, innan han bjuder mig dit. Jag vet inte säkert, om han vill börja dejta mig igen , eller inte. Han vet, att började träffa andra, han frågade för mycket, om andra, han blev avundsjuk, att nån annan har varit med mig. Men han hade sin ex, tre månader, jag hade bara en natt.Och jag har sagt att jag har saknat honom, och sist att har tänkt på honom. Han vet, att jag har inte glömt bort honom. Idag ska hämta J, sen måste gå och köpa luciakrona, om vi hittar. Imorrn är jag ledig, på fredag med. Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0