13.detsember

Luciadagen idag. I skolan hade J Luciafest, var där. Men klockan 7 fick samtal från jobb, men berättade att dottern har Lucia i skolan, då det var ok, att är ledig. Jag skulle viljat jobba, men jag missade förra året hennes lucia. Jag har duchat, tvättat hår redan, tänkte gå lite för shopping, men kankse senare, vet inte. Väntar att kanske mammas paket kommer idag. Hon ska skicka lite pengar. Måste börja packa J-s bagage.Orkar inte just nu. Jag tänker bara på N, kan inte glömma honom nu,men vill inte, kan inte. Jag måste få träffa honom, kunna prata , om oss, vad han vill. Men när han har tid för mig. Jag ska inte störa honom, nej, jag vill inte, han kommer bli arg , eller har stress. Han jobbar varje dag, jag vet , han är redan stressad. Ingen ide, att störa honom. Om han känner, att kan prata med mig, då kan han göra det. Jag väntar tills tisdag, sen skickar födelsedags sms bara. Ingen mer. Men vad ska göra sen, med B. Nästa vecka kanske vi ska träffas, vet inte, kanske har hört nån från N. sen kan träffa B,kanske, kanske inte. Och min tante har inte kommit, andra dagen över, det kan komma närsomhelst. Tänkte beställa hårfärg, toonade sist, men det var ingen skillnaden, och mina utväxt ser inte alls bra ut. Då kan färga nästa vecka, måste boka tid för klippning oxå nu. Men när få tid, det är fullbokad säkert nästa vecka, men man kan kolla alltid ju. Klockan är över sju på kvällen. Har handlat nu julklappar till J. M ville , att ska köpa nåt, att han ska betala mig, senare. Köpte en present till honom med. Tänkte inte göra det, men sen ok, kan ju köpa . Köpte oxå presentkort till min N. Men när kan ge det honom, det är frågan. På lördag han ska vara ledig, kanske imorrn han ska ringa mig, men nej, jag tror inte . Och jag vill inte ringa själv, jag vill men vet inte hur kommer han att reagera. Han är inte i skype godkänd me, jag vet inte varför. Trodde, att han har saknat mig där, men nej, han saknar inte mig. Nu väntar bara tills tisdag, sen kommer ju skicka meddelande honom. Idag fick mammas present med, fick lite pengar, måste bara växla det nu. Och M ska betala mig ca tvåtusen krona. Tack för honom, lite hjälp. Behöver ju allt , vad kan. Att inte låna så mycket igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0