14.detsember

Bara 4 dagar kvar,. sen är jag ensamma. Börjar känna mig ledsen redan nu, att kommer vara ensamma, som vill inte vara. Jag saknar honom mer och mer, varje dag. Igår skickade viber meddelande-hej, hur mår du, men han svarade inte. Det betyder att han mår inte bra, han skulle svarat nåt,jag kunde inte sova igen natten, som nu nästan hela veckan, efter det att fick prata med honom. Jag vill prata med honom, jag måste få veta, vad han vill. Varför han ville prata med mig, han måste ha kvar känslorna, de är inte förvunnen. Men vill träffa honom, och känna, om vi har kvar på riktigt de känslorna, som vi hade. Jag förstår inte honom, om han vill träffa mig eller inte. Men han är alltid så, att vi träffar inte, när han måste jobba nästa dag. Jag måste förstå honom, det är jobbigt, att han skulle åka till mig, men nu kan jag åka till honom. Måste vara lugn nu, bara 4 dagar, sen kan skicka meddelande, sen hoppas, att han kommer att svara nåt till mig. Jag vill ge ju present honom. Tror att han är ledig imorrn, men tror inte att han ska ringa idag. Han har andra sakerna att fixa hemma, jag vet. Ska väcka J snart, sen ska lämna henne, sen kommer hem, ringer till botkyrkabyggen, sen ska växla pengar, sen ska köpa sista present till J. På lördag, på söndag kommer att vara hemma , tror jag. Spara sl dagarna. Nu är jag kommit hem. J har nu alla klapparna. Packat och klart. Men måste ge till M, han ska packa de, kan inte visa till J. Växlade pengar och allt är slut.men handlade och laddade sl kort. Nu måste börja kolla mina räkningar, och planera hur mycket kommer att behöva. Jag ska inte handla mer. Det räcker nu. Idag blev sjuk, och ingen sexpresent till N....försöker inte tänka på honom. Han kan skicka meddelande eller ringa, om han vill.Jag kan inte börja hoppas nu på honom, det finns nån annan som vill träffa mig nu.Men nu när har pratat med honom, känns att det går inte att tänka på nån annan. Men nu tar bara en dag i taget. Nu imorrn ska vara uppdagen- ska städa tvätta, sen börjar packa Jennicas bagage. Han ska inte ringa mig idag, jag vet, jag känner så. Han är inte redo, att träffa mig. .....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0