15.detsember

Lördag har kommit. Vaknade vid sju tiden, J väckte mig som vanligt. Nu har vi ätit frukost. Hon tittar på Bompa, jag surfar runt lite. Nu måste planera mycket, att betala alla räkningar. Kollar hit , kollar dit. Skrivit upp allt, när måste betala, måste ta nya lån, men hur. Vilken är bästa alternativ, utan ränta inom 14 dagar, hittade. Då måste vänta tills andra januari. Väntar schema, hur många dagar kommer jobba nästa dag, vet inte än, hoppas på tre dagar minst. Idag har mycket att göra-tvätta , städa sen packa. Och måste packa hennes presentrena i hennes bagage, hur menar M, fattar inte. Sen det är inte min problem, om J kommer hitta sina presenterna. Jag tänker inte packa hennes spel, det väger för mycket. Ingen ide att ta det hit och sen tillbaka . Ska lämna under granen på måndag. Hon kommer bli så glad. Igår fick köra bilen, och fick motorstop,och M bara skrika- hur fick du körkort, om du kan inte köra. Jag blev så arg på honom. Ville inte köra mer, när hämtade J, men han sa, nej du kan köra när J är här. Sen gick det bra, men när skulle till parkeringen, sen sa han, ok du kan stanna här, stannade, sen kom andra bilarna, tutade på mig, sen körde vidare. Han är helt dum i huvudet. vill inte mer att köra hans dumma bilen. Jag sa att jag är ledig på tisdag. Han har inte sagt, hur de ska åka till Arlanda. Kankse det andra åkare ska köra de. Vet inte, vill ju följa med de till Arlanda. Och sen kommer vara ensamma, när de har åkt. Tänkte skicka till N meddelande redan på morgonen, då kanske kan han börja tänka på mig med, som jag gör. Han vet att jag är sjuk, min tante kom ju nu. Det kan vara oxå anledning, varför han vill inte träffa mig. Nästa vecka måste få svar från honom, för alla mina frågorna. Jag måste få veta, vad han vill. Jag vet inte vad ska göra med B, om han kommer att skicka meddelande. Vad ska svara honom? Vet inte, ville ju träffa honom. Och nu kanske vi kommer inte att träffa. Jag är rädd, att träffa honom, och sen kan komma N på bilden-han kan ringa ju, vad ska göra sen. Han kommer alltid så plötsligt. Nu har jag städat, tvättat, packat klart. Tar det lugnare. A ringde idag, fick prata med henne. Hon sa, låt inte N att bestämma över dig nu. Nu måste jag bestämma, och känna vad känns rätt. Han har redan lämnat mig, och måste gå vidare. Men det är så jobbigt, om man har känslorna.Jag skickade meddelande till B redan, att kan träffa honom efter onsdag, önskade trevlig helg, sen skrev "puss",men han svarar inte. Han har inte fått igen kanske, eller få det senare. Vet inte vad är fel, att ibland sms går inte fram eller försvinner. Jag vill träffa honom, jag vill inte tänka på N just nu, men kan inte. Nu skickade till honom med meddelande, att ingen mer skype, men han har inte läst det heller. Jag ser , om han har läst det ellr inte. Vill veta, om han svarar nåt, men tror inte. Jag tror , att han är inte säker själv, vad han vill från mig, vad han känner på riktigt, och jag vet att han har inte glömt sin ex....När han ringde, det betydde för mig nåt, att han bryr om mig. Men har börjat tänka mer mer om honom, om han vill ha mig på riktigt. Vi har ine fått tid, att prata om oss. han vet att jag har starka känslorna, men han svarar inte samma alltid. Jag vill att han ska öppna sig mer.men han vågar inte, eller vill inte. Jag vill att det ska bli han, som jag vill ha nära mig, men han måste visa sj'älv, att han vill oxå mig. Vi ska få se, om han svarar nåt idag. Vilade lite idag, nu kan vara uppe lite länge. Bara två dagar kvar, sen åker J . packade hennes bagage , och det är full, utan hennes presenterna, måste pressa de med, men inte spel. M hade så många sokladask, de kommer inte bli bra nu i bagage, men det är inte mer min problem. Bara att vara med J nu, kommer ju sakna henne mycket, när han kommer vara borta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0