16.detsember

Vaknade vid 7, J vaknade. Sov sådär, kollade mobilen hela natten. Nu har tvättat håret, kanske ska klippa nästa vecka, om få tid. Och sen färga med, att bli fint när ska ha en dejt. Skickade viber meddelande till N igår- ingen skype mer, han svarade nu klokcan 7 imorse- nej. Skrev bara-nej? ok. Han har inte läst det. Och nu har börjat tänka mera och mera om honom. Jag har starka käslorna, men men måste vara starkare. Han kommer inte att förändra sig, att visa sina riktiga känslorna. och tror inte att det kommer bli vi. Vi åste sitta ner, och prata med varandra på riktigt, men vet inte om det kommer att hända. Han jobbar ju varje dag, han har ingen tid för mig. Jag förstår, men om han har riktiga känslorna, kan han visa de ju, att skicka nån meddelande, att han saknar mig, eller tänker på mig,. Men han gör inte det. Och det räcker inte för mig. Jag vill att han ska öppna mer , vad han känner. Men han känns osäker, och jag klarar inte honom såhär. Då kommer att inte låta honom såra mig mer. Jag vill hitta nån, som kan visa känslorna, att prata med mig öppet, att inte känns ensamma. Och nu tänker jag göra, vad jag känner, vad känns rätt för mig. Jag vill träffa nu B,och kommer att träffa honom. Jag bryr inte om N kommer att kontakta samtidigt, när träffar B. Jag vill bara ge en chans till B, om han är intresserad av mig. Varför annars han började chatta med mig efter ca en vecka. Han vill träffa mig. Men vet inte när. Jag skickade ju sms, att kan träffa honom efter onsdag. Han förstår, varför inte tidgare. Kankse kommer hända nåt mellan oss, kanske inte. Jag ka inte ge upp så lätt med honom. Igår fick mejl, om schema. Och ingen jobb alls, om de behöver kommer de att ringa. Då kommer sitta hemma nästa vecka, kanske . Tråkigt. Bara två dagar kvar. Är jag glad eller ledsen?Båda. Kommer att sakna J, men samtidigt kan ju vara själv, jag behöver. Om jag skulle ha pengar, skulle åka till semester, men kan inte åka ingenstans.Kommer att vara ensamma. men kommer att hitta fixa hemma lite. Ska måla tak i köket, och sen ska börja med sovrum. Ska måla väggerna, men pengar pengar. Måste klara mig, utan J. Tänkte gå till centrum, att kan käpa mat, som J gillar, att hon kommer att sakna det svensk maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0