17.detsember

Idag fick jobbsamtal klockan halv åtta, och fick jobba lite idag. Det känns bra, att jobba några till timmarna. Vet inte om ska jobba mer nu i veckan eller inte. De ska ringa, om de behöver. Tänkte på N idag. Och sen tänkte ringa honom, men han svarade inte, sen skickade viber meddelande, som han fick nu, efter klockan sju. Han ringer inte tillbaka. Skrev att ville fråga en liten sak. Jag tänkte nu, att imorrn när har lämnat J, kan ju träffa honom, att lämna present, men ville ju fråga honom, om det är ok för honom. Men han ringde inte tillbaka, han gissade säkert, om hans födelsedag ville fråga nåt. Och vill inte ringa nu igen, vill inte störa honom. Kunde inte bli, ringde, men samtal avbröts, och det var en annan samtal. Känns , att han vill inte prata med mig. Men det gör inget. B skickade sms idag, fråga vad gör jag, när är jag barnfritt, se puss. Svarade att jobbar idag, att imorrn ska dottern åka, sen är jag barmfritt. men han svarade inte tillbaka. Nu vet inte, när ska träffa honom, jag skrev ju att efter onsdag, vet inte när mensen är slut. Tror att onsdag ska vara sista dag. Och sen kanske på torsdag ska träffa honom. Jag börjar ju hoppas nu så mycket på B, men samtidigt kan ju bli besviken. Jag vet inte ju. Jag tänker ju på båda samtidigt. Jag vill ha N, sen vill ju ha B ,med. Men N visar inte ut, att han är intresserad av mig, nu han kommer inte att svara. Och då kommer jag bli ledsen, eller han svarar och kommer att säga sakerna, som vill inte höra. Jag vet inte vad ska göra med honom. Jag saknar ju honom, men det går inte så bra mellan oss, om vi kan inte visa vad vi vill ha. Ringde igen, men samma sak. Skickade meddelande, att ring mig, om du är inte uppdagen. Men nej, tror inte att han ska ringa. Nej, han ska inte göra det. Bara att lämna honom bakom, och ge en chans till B. Nu ska titta på tv, stänga data.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0