18.detsember

Det är över mellan oss. Igår han ringde, fick prata med honom. Jag frågade, om vi kan träffas, att kan lämna present, men han började jobba redan klockan sju. Han berättade, han kan inte träffa mig, han kan inte komma tillbaka till mig, för att jag har varit med nån annan. Jag berättade om det sms, var det stod, han skrev att han känner att han älskar sin ex på riktigt. Han vill inte ha tjej, som knullar andra. Han kan inte förlåta mig, att jag var med nån annan. Och jag förstår honom. Jag berättade, att han kom till mina drömmen, och jag visste att det betude nåt, och sen kom han. Jag sa , att du vet vad jag känner mot dig. Att saknar honom, men det gick inte. Han sa att han ska åka till polen nu på fredagen, med en kompis. Han sa, att det är bättre att jag ska hitta nån annan. Han berättade om badoo. Jag hade ingen mer att säga. Sen igår kvä'll skickade viber meddelande- jag vill inte hitta nån annan, jag har hittat dig. Men han svarade inte. Nu imorse skickade sms, grattis på födelsedag på arabiska, och sen förlåt att sårade dig. Det var allt. Nu har raderat hans meddelande. Jag kunde inte sova hela natten, bara gråt. Jag mår jätte dåligt, efter det vad vi pratade om. Jag vet nu, att det var min fel. Men jag träffade andra, för att han var med sin ex. Det gör mera ont nu, än tidigare. Jag får inte mer skicka meddelande. Nu är det över, men jag har sagt mitt, vad jag hade att säga. jag vet inte mer , hur kan glömma honom nu. Nu har jag B, men jag vet inte hur klarar att träffa honom. Jag kan ju träffa honom, men jag har kvar känslorna mot N. Jag vet inte vad ska göra. Att det händer med mig, före jul,hur kan jag vara vid jul- ensamma,och vara bara ledsen. Jag vill inte vara det.Jag är rädd, att bli kär i nån, och bli lämnad så här. Jag vet inte hur, kan jag vara mer. J har åkt, det gick bra med henne sista timmarna, och jag saknar henne. Men hon har det bra med pappa, men vi kommer att hålla kontakt. Måste plocka hemma, städa lite, men har ingen ork just nu. Vill bara gråta... Nu har klockan blivit snart sju. Orkade städa lite iallafall, men inte J-s rum. Det är så mycket just nu. Har inte mått så bra idag. Gråtit mycket. Skickade viber meddelande till N, att han kan skicka sin adress, att ka skicka hans present med posten, och såklart han svarar inte. Och nu stängde av min mobilen, vill inte se det, då vill ringa honom, eller skicka mer meddelande. Skickade till B oxå en sms, men han svarar inte heller. Jag vill inte vara ensamma just nu, jag saknar nån brevid. Jag saknar mest ju N, men han kommer ju inte tillbaka. Han krossade mitt hjärta, och nu gjorde jag samma med honom, när hade med nån annan.Det blir jobbigt just nu, när tänker bara på honom. Han ska sluta snart, men tror inte att han ska skicka nån meddelande, elller att ringa, nej. Han vill inte prata med mig mer. Och jag måste sluta nu med mina meddelande. Måste få glömma bort honom nu och alltid. På fredag ska han resa bort, då vet att han är inte här. På fredag ska gå klippa mina hår, fick tid klockan 5, skönt, att få klippa mina hår, men ska inte klippa för mycket. Och idag färgade håret, just nu känns lite mörkt igen, men det blir ljusare, när tvättar igen. Jag vill träffa B nu, om jag bara får. Men jag vet inte när han har tid för mig. Han har inte svarat, han måste ha mycket jobb, och han kan inte ta ledigt nu på en gång. Och nu i helger har han igen söner, vet inte om han kan byta med sin ex helger. Jag fick vila lite efter att tagit lugnade tablett. Nu känner lite seg, och orkar inte göra inget. Vill sova, men vet att kan inte. Jag ville inte försöra hans födelsedag. Och han kommer inte att skicka sin adress, för att han tänker säkert att jag kommer till honom, men om jag ska gå dit, då kommer han inte att öppna dörren för mig. Vad har jag gjort fel, att det blev så. Att jag glömde honom, när var med nån annan, men han var ju med sin ex. han hade glömt mig , kunde ju svara. Kankse han börjar tänka lite, vad sa igår, eller skrev, att vill inte hitta nån annan, har hittat dig. men just nu känns, att han har bestämt sig. Och jag kan inte göra inget . Ska diska lite nu, sen ska få se vad ska göra. Nu fick sms från B. Han ska till Stockholm nästa onsdag, och skrev att han ska ringa imorr, vill fråga en sak. Nu skrev att han ska åka till Lituaen, att kanske kan följa med. Men svarade, att börjar jobba igen efter nyår. att är ledig nästa vecka. Vadå, han frågar, om kan följa med, vi har inte träffats, och han frågar redan såhär. Kommer han att ringa imorrn? Och kommer vi att träffas nästa vecka på onsdag?. Jag orkar inte vänta en till vecka. Men förstod honom, att han har mycket jobb nu före jul. Vi ska få se, vad kommer att hända.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0