1.detsember

Ny månad har börjat. Idag städade hemma, och pynta lite för jul. Det känns så fint hemma nu. Fick schema idag, och jobbar fyra dagar, inte illa tycker jag. Men det kommer ju bli mindre och mindre i dets. Jag har ju semester en vecka, som har skrivit, och de har inte batalat ut det, då kommer det nästa vecka fem dagar semeterpengar. Och vad ska jag göra, vet inte. Kanske ska åka kryssning, vet inte, måste kolla ju min ekonomi. Just nu är jag i minus. J ska åka snart, vill inte tänka på det. Igår pratade med M, han kommer att sluta att köra taxi. Han har haft mycket problem med rygg, läkare sa att det är inte bra för honom. Så nästa år kommer han bli arbetslös. Söka nytt jobb. Som jag, men har inte fått inget. Började chatta med andra lite. Igår chatta med en kille från Brazil, och han ska åka bort nu. Han ska komma nästa år tillbaka, men stannar inte så länge. Vill träffa mig före han ska åka tillbaka. Han var i Stkh tre dagar ensamma, var besviken att träffade inte mig. Han ser bra ut. Och sen det var en till som chatta. Jag gör inget fel att chattar, jag har inte hittat min pojkvän. Jag vet inte vad tycker R om mig. Om han är intresserad av mig på riktigt,, då måste han passa på att han tappar inte bort mig. Måste komma över B, men det är jobbigt, jag tänker på honom ju. Han var online för en timme sen. Han vill inte träffa mig mer. Ingen ide att störa honom. Jag vill helst att träffa R igen, hoppas att han svarar mig före tisdag, jag skickade en meddelande, det var roligt skoj bara. Eller hitta nån annan. Vill inte vara ensamma. vill inte vara ensamma under jul. Kvällen , klockan är snart nio. J leker med M, han ville träffa henne. Imorrn han ska ta henn, hoppas jag. Jag ska gå och handla lite. Jobbar nu nästa vecka fyra dagar. Hoppas åtta timmar några dagar, men tror inte. Men man vet inte. Nu har chattat med en andra kille, som ska träffa när J har åkt. Men det är bara en dejt. Han är från Brazil, och åkte idag till Thailand för två veckor. Sen kommer han hit, och sen åker direkt till Brazil. Vet inte ju helt säkert, att kommer att träffa honom ju. Allt kan ändras nu under de två veckorna. R har inte kontaktat mig, ok. Men han vet att jag har inte J, måndag och tisdag, kanske han väntar nu, att kontakta mig. Men han visar ingen intresse ju, att skicka nån meddelande , jag ska inte skicka meddelande. han kan göra, om han vill. Men jag är så ofta nu på badoo, att kanske han ser, att jag är online. Jag har inte sagt, att jag vill träffa honom,och han har inte frågat heller. Det börjar bli jobbigt, att träffa så många nu. nästan en dejt per vecka. Jag vill inte så, vill hitta redan nu nån. Men jag väljer ju, vem vill träffa. Tänkte idag på N, vet inte varför, men saknar honom lite. Måste komma över honom helt. Jag har börjat att träffa andra. Det känns bra, att jag börjar träffa andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0