20. detsember

Hemma, som vanligt med myskläderna på. Har beställd precis väggkalender till oss. Bara en. Sen chatta lite med L från Estland. Berättade om N, hon var med, att han är dum. Jag börjar att förstå, att jag måste komma över honom. Han har behandlat mig illa, och det behöver jag inte mer. Han har sagt elaka ord om mig, vi kommer aldrig att bli tillsammans, vi passar inte ihop, vi kan inte förklara varandra, vad vi känner, vi förstår inte varandra. Ingen ide, att gråta efter honom. Jag behöver inte mer honom, jag behöver nån, som visar sina känslorna, inte bara utan att säga vad man känner. Han kan hitta nån annan. Jag är inte värd honom, inte mer. Det är över.... Igår B ringde inte, tror att han hade mycket att göra. Jag kan inte vänta honom, att han ska ringa. Han ringer, när han har tid för mig. Men jag ska inte ge upp honom. Nu vill bara träffa honom, vem är han, han vill träffa mig, jag vet, annars han skulle inte skicka meddelande. Nästa onsdag kommer vi att träffas, tiden går snabbt.Imorrn ska till frissan, tror inte att ska klippa mycket, bara topparna lite, eller så att håret må bra igen. Min hårfärg är lite för mörkt igen, men ska tvätta ju med silvershampoo, då blir det ljusare igen. Men tror att måste färga nästa gång lite ljusare. Nu är klockan över elva, ska stänga data, och klä på mig nu.sen ska läsa boken, det börjar bli spännande nu, halva boken kvar. Nu har jag läst min boken klar, ska börja läsa imorrn nästa. Kanske ska låna ny boken imorrn. Jag har ju inget annat att göra, när är ledig nästa vecka. Jag skulle åka bort med nån, om bara skulle ha nån. Nån kryssning kanske, jag tänkte ju åka , men ville ju åka med N, men det är över med oss. Vill stänga av min mobilen, vill inte ha ingen kontakt med nån, men jag har ju B nu, som kan smsa mig, eller ringa. Men han har inte ringt, och tror inte att han ska ringa nu. Imorrn han ska ha sina söner, då kommer han inte ha tid att prata med mig. Fyn ,jag saknar att få prata med nån, det är så himla tråkigt, att vara ensamma, och vill inte vara det hela nästa vecka. Imorrn ska klippa lite hår, men har tid klockan 5 på kvällen. Och jag har inte fått ingen samtal från jobb, tror inte att de ska ringa imorrn bitti. Jag har väntat hela vecka, att de ska ringa. Men nej, ingen jobb. Ska börja laga maten. Och öppnade N-s choklad, som köpte för honom..... Snart är klockan nio, J ringde, fick prata lite med henne. De sk åka till landet på söndag, och stannar över en vecka där. Tråkigt. Jag saknar att prata med nån, jag blir galen här hemma, att sitta. Hur ska klara nästa vecka , att vara ensamma. Jag hatar mitt liv. Jag saknar att ha nån brevid, just nu före jul, känner mig mer ensammare än tidigare, som alla bara slänger mig ut, lämnar mig. Att må dåligt. Att få bara, att nån ska ringa, men ingen som ringer, ingen som saknar mig. B har inte ringt igen, börjar bli orolig, att vi ska inte träffa, men vi ska träffa. han ska till Stockhom n'sta vecka. Han skulle ringa mig, att fråga nåt, men varför han ringer inte.han måste ha mycket jobb just nu, säkert. Jag vill inte störa honom, jag skickade igår sms, han har inte svarat, inget, och jag vill inte pucha honom. Annars han ser att jag är konstigt, att vill träffa honom snabbt. Inte bra, att visa så stor intresse. Han ska kontakta mig, när han har tid. Jag vill åka bort,. vara med nån, att mysa, att krama, att älska nån, men jag har ingen. Jag hoppades, att jag kommer att träffa nån före jul, att inte vara ensamma.Men det är jag. jag måste nu hålla mig, att vara starkt, inte ge upp hopp. Bara om han( B) ska skicka nån sms, eller ringa, då kan vara lugnare. Jag kan tänka bara på honom just nu. Jag vet inte, men känner, att det kan bli nåt med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0